Announcement

Collapse
No announcement yet.

nederlanders? of engelse mensjes in NL?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fatwoul
    Originally posted by naught
    Nothing much.
    Rigidly trapped?

Comment

Hallo allen!

Interessant, zo'n nederlandse afdeling van een forum, waar vervolgens meer engelse posts te vinden zijn dan nederlandse; wellicht is dit een overbodige afdeling. Ik was al een tijdje lid maar had nooit wat gezegd, nu kreeg ik een mailtje met nieuws over THAT. Ik begrijp alleen niet wat ermee wordt bedoeld. Iemand???

Groeten vanuit Amsterdam

PS. THAT's dutch!

Comment

Hoi Moose

Welkom

Er zijn inderdaad minder Nederlandse mensen op dit forum. Meestal van de forum leden praten Engels. Ik ben ook geen Nederlander, en eigenlijk wil ik ook over Het Kaarten liever in het Engels praten, want ik vind het heel moeilijk om Nederlands te schrijven. Maar nog steeds wens ik dat er meer Nederlandse sprekende leden zijn.

‘THAT’ is het nieuwe boek van MZD. Het mailtje gaat over het bericht van MZD op het messageboard, hier.

Op dit moment weet niemand waar dit boek precies over gaat. MZD heft slechts een paar vragen gesteld, misschien voor input.

Comment

Ja, there are a lot of Dutch people in the world. I am one of them. I wish I knew how to speak Dutch much better than I do, English being my first language. I find it sad though that the Dutch can speak English so perfectly. The language almost feels like it is falling apart...ik hoop het niet.

Comment

How To Improve Golf Swing Timing

One of the most important factors in building a repeatable and reliable swing on the golf course is golf swing timing. In fact, it is the timing of the golf swing that makes quiet necessary for golfers to concentrate. Even with the instruction and tips you may receive, golf fitness is actually a big part of obtaining good golf swing timing.Most every pro athlete and even most that play sports recreationally have exercise worked into their training. The idea of the exercise is to help their bodies to perform exactly as they want it to when it comes time to perform in competition. A golf swing is just as demanding as a baseball swing or a jump shot, yet many beginning golfers don't exercise or train for their golf swing timing

Comment

nederlanders of engelse mensjes in NL

dads army is een goeie engelse serie gewoon hilarisch
              aanrader hij komt volgens mij op zaterdag op BBC2 ron 20:45 begint het

Comment

Working...
              X